برگزاری سلسله جلسات آموزشی اولویت اصلی کانون صدیقه اطهر 

برگزاری سلسله جلسات آموزشی اولویت اصلی کانون صدیقه اطهر 

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: یکی از اولویت های اصلی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر در طول سال، برگزاری سلسله جلسات آموزشی است.

حجت الاسلام «محمد تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: یکی از اولویت های اصلی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر در طول سال، برگزاری سلسله جلسات آموزشی است.


امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) جیرفت افزود: در این سلسله جلسات که ویژه گروه های سنی نوجوانان است آموزش هایی در زمینه های قرآن، احکام، اخلاق و امام مهدی شناسی ارائه می شود.


وی بیان کرد: در بخش آموزش قرآن کریم از ابتدای سال جاری تاکنون تفسیر نور از حجت الاسلام محسن قرائتی آموزش داده شده و در بخش آموزش اخلاق نیز نوجوانان با سبک زندگی اسلامی آشنا شده اند.


حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: جلسات آموزشی امام مهدی شناسی نیز شامل آشنایی نوجوانان با شرایط یاری امام زمان (عج) و شاخص های یک منتظر واقعی است.



امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) جیرفت ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی از ابتدای سال تاکنون سلسله جلسات آموزشی به صورت حضوری و یا مجازی برگزار شده است.


وی اظهار کرد: هر ساله پس از پایان سلسله جلسات آموزشی، مراسم اختتامیه این جلسات با معرفی برترین های این جلسات برگزار شده و امسال با توجه به شرایط کرونایی با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


حجت الاسلام سعیدی در خاتمه تاکید کرد: هدف از برگزاری سلسله جلسات آموزشی، علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، ترویج سبک زندگی اسلامی، ترویج معارف قرآن کریم، ترویج فرهنگ مهدویت و در نهایت تربیت نوجوانانی مومن، متعهد و زمینه سازی برای ظهور است.

پایان پیام/ 586